Beril_ Kızlar istagramdan atolyerakun sayfasından sipariş vermeyi düşünüyorum o sayfadan sipariş verip de memnun kalan kalmayan var mı
Bdp Beril_ madre bebekte yaptırdım çok güzel kapıda ödeme dahil 90 tl ama isimli olduğu için nakışlar kalın ve içten biraz rahatsız edici geldi bana çocuk için