Kubraaaaaaae Kızlar 1-2 haftya yakın progestan kullanıyorum kanamam durdu çok şükür , progestana devam etsemmi acaba
Mutluannneeee Kubraaaaaaae bende aynı durumdayım 1 haftadır kullanıyorum kanamam durdu ne yapacağımı bilmiyorum
mrvears Kubraaaaaaae doktorunuz bırak demeden asla bırakmayın bende durduğu halde hem iğnesini hem hapını aylarca kullandım
ssnnmmm Kubraaaaaaae doktorun bırak demeden bırakma kontrole gittiğinde sor yada ulaşabilme imkanın varsa telefonlada sorabilirsin
Bireylulmasali Dr bilgi vermedi mi canım?Sadece kanama ve düşük riski için verilmiyor progestan ağrıları azaltmak için de veriliyor yan etkisi hiç yok ama mutlaka doktora danışıp kullanmak gerek her ilacı
ysmn_kck17 Kubraaaaaaae ilk 3 ay hep kullandım artı iğnesini de vuruldum doktorum bıraktırma dan bırakmadım . Muaynenize kadar kullanın derim doktorunuza göre hareket edin
pnrdkc Merhabalar ben bugün kullanmaya başladım kendi doktoruma ulaşamadığım için gece başka hastaneye gittik iğne serum fitil yapıldı şimdi ilaca başladım fakat kendi doktorum ilacı günde 3 kere vajinadan al dedi. Bu şekilde kullanan var mı şu an kanama yok hafif kasık ağrısı var o em başından beri vardı 6+4teyim
pnrdkc Kubraaaaaaae sabah öğle akşam kullanıcam öyle dedi doktorum nasıl koyarım onu oraya kara kara düşünüyorum 😑
Hacer_2911 Benimde 5. Haftada kanamam olduğu için progestan vermişti doktorum,hemen kanamam kesilmişti ama devam ettim.1 hafta sonra 6. Haftamda kontrole gittiğimde kanaman yoksa ve kullanalı 1 hafta olduysa bırakabilirsin demişti.
pnrdkc Hacer_2911 vajinadan mi kullandınız yoksa hap olarak yuttunuz mu ? Vajina olayı beni korkutuyor
tazegebee Kubraaaaaaae benimde 12. haftamda leke tarzı kanamam olmustu igne ve progestan hap verdi 3 gun sonra kanamam durdu. bide eltim ikiz gebelikti progestan cok kullanmış iyi bi ilac falan degil diye beni korkuttu. bende kanamam durunca biraktim. doktoruma kontrolde soyledim 3 gun kullandım sonra biraktim diye en iyisini yapmissin demisti. ben doktordan habersiz bırakmistim yanlis yaptim Allahtan sikinti olmadi. sen doktoruna danış önce. o birak derse birak.
DuruMom Progestanın bir zararı yok bence ilk 3 ay kullanılabilir bebek tutunmaya çalışıyor ve bizimde ona yardımcı olmamız gerekir ☺️ Benimde adet gecikmemin 3. Günü açık kahverengi bir iki damla lekelenme oldu ve doktorum hemen progestana başlattı şuan 7+1 deyim kanamam olmamasına rağmen her gece yatmadan önce 2 tane içiyorum