qulsahkula ilk önce şunu belirteyim hayırlı olsun bebeğiniz fakat 37 haftalık doğum erken doğum değildir. Miadını doldurmuş doğumdur. Bebekte yaşanan sıkıntılardan dolayı küvoze alınmış yani günüyle alakalı değil, 40 haftalık doğup küvozde yatan bebeklerde var, bu tamamen organ gelişimiyle alakalı :)
benimde ilk bebeğim emdikten sonra fazla geleni kusardı ve hiç bu şekilde beslenmesini değerlendirelim demediler. Ama tabiki sizin anlattığınızla doktorun gözlemlediği bir değildir. Bu yüzden bir kaç gün dişinizi sıkın malesef yapacak birşey yok :)