Kızlar Selam
Göğüs pompasıyla ilgili bir başlık açmıştım. Temizliğiyle ilgili baya takıldım. Biberon temizliğinde her mamadan sonra tabii ki yıkayıp silmek gerek ama kaynatmamda gerekecek mi? Göğüs pompası temizliğinde de kaynatmak gerekecek mi her seferinde bakteri barındırmaması için ? Eğer öyleyse temizlemek için bir cihaz alıcam 😊 Gerekli mi ?