G19- benim de 37+1 de 2300 dedi döktüm. Haftasına göre düşük. Gelişim geriliği var dedi doktor.
sherlock_anne bende de kan akışından dolayı gelişim geriliği var dedi doktor. Doppler çekildi. Damar yolunda daralma var dedi . Şuan 37+1 de 2293 gr ölçtü 😏😏 kilo sıkıntısından başka sıkıntı oldu mu sizde. İnş. Yoktur ama 😏😏 bebeğin hareketlerini say mutlaka. Ani bi durumda sezeryanla almamız gerekir dedi. Ama kilosunun en az 2500 ve haftasının dolmasını bekliyo doktorlar 😏