bukabu Kızlar merhabaaaa, bebek hareketi bekliyorum gelmiyor , bazen cok hareketli mesela bugün hiç yok düzensiz olması hala normal mi yasayan var mı
senakhrmn bukabu canım bende 28+0 dayım ve benim oğluşumda öyle bir gün çok hareketli bir gün hareket yok. Normaldir diye düşünüyorum sonuç olarak bir günün 18-20 saatini uyuyarak geçiriyorlar.
Tatliskoo bukabu bizde bugun 28 olduk bizdede oylee bazen kipir kipir hic durmaz bazende sesi soluğu cikmiyor endişeleeniyorum her seferinde sonra bi bakıyorum kipirti var tamam iyi diyorum doğurana kadar bitmicek sanırım bu 😂
Tugceonur bukabu 27+5 haftalığız bizde doktoruma bu konu ile ilgili görüşmüştüm bana artık bebeğim kendi düzenini oluşturuyor karekterine göre uyuma düzeni de farklı olacak demişti benim kızım sabah 09:00 da hareket ediyor o saatte kalkıyorum tekmelerle daha sonra 12 ye kadar hareketi hissetmiyorum sonra tekrar aynı şekilde akşam 10 da tekrar başlıyor gece 4 e kadar devam ediyor hareketleri 😇 Her bebek ayrı
bukabu senakhrmn doğru söylüyorsun canım, her sabah hareket bekliyorum, 27+2 oldum bende, insan sürekli endişe ediyor böyle olunca :(
senakhrmn bukabu Tabiki ama tedirgin olma inşallah. Çünkü benimkide öyle inan bak mesela erkenden kalktım 3-4 saat oldu uyanalı ama hala hareket hissetmedim.
Prncsss Bende 28+1 benimde öyle kızlar bir sorun yoktur olsa vücut reaksiyon verirdi diye düşünüyorum inşallah iyidir bebişlerimiz sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲🤲