Melisacaaglar Çatlaklar için araştırdım bi sürü markaya ve bitkisel karışımlara rastladım. En son Hindistan cevizi yağına karar verdim. Ama hangi marka almam gerekiyor bilmiyorum. Aranızda kullananlar varsa hangi markadan memnunlar ?
Ebruyavuz0 Melisacaaglar Ben procsin markasını kullanıyorum o markanın ürünü doğal şampuanını ve saç maskesini de kullanıyorum hamileliğimin başında oluk oluk saçım dökülüyordu o şampuandan sonra 1 tane bile dökülmedi uzatıyor ve bakım yapıyor çok zor uzardı saçım üstelik birde doğal gül suyunu kullanıyorum yüzüm için tavsiye ederim ☺️
minikbaby06 Melisacaaglar ben shiffa home kullanıyorum çok da memnunum bir şişeyi bitirdim bile hatta ikinci şişeyi alacağım ☺️
kedidirokedi Melisacaaglar Hindistan cevizi yağını watsonstan alıyordum ama saçım için kullanıyordum çatlak için gündüz lierac gece yatmadan önce kakao yağı kullanıyorum bayağı iyi nemlendiriyor Hindistan cevizi yağı gibi katılaşıyor belli bir derecede