Mucizeninannesiiiii Selam arkadaşlar, 20+4 üz dün geceden beri sağa sola döndükçe göbeğimi altında acıma oluyor ama kazıkların değil daha yukarısı. Sizde oldu mu nedeni hakkında fikri olan var mı? Acaba büyüdüğü için kendine yer açtığı için olabilir mi?
Bsmlh Mucizeninannesiiiii kendini büyütüyor yerini büyütüyor eger beraberinde idrarda yanma yoksa korkma birde ayakları orda olabilir
Bsmlh Mucizeninannesiiiii benımde aynı sıkıntı yok dedı Dr ayakları asada bırde artık büyüyor yerınıde büyütüyor dedi magnezyum kesme sakın dedi birde arada ayaklarını yukarı kaldırıp dinlen dedi sende dene canım
Mucizeninannesiiiii Bsmlhok sağol canım dediklerini yapıcam dün ben biraz daha da yürüyüş yaptım yordum kendimi bu da tetikledi demekki. Tekrardan teşekkür ederim