gel_artik_bebegim bence biraz ara ver soğan kürü yapma iki ay yapmışsın 6 ay bekle. Seni çok iyi anlayabiliyorum ben daha yeniyim ama o kadar iyi anlıyorum ki seni. Benimde kilo vermem lazım. Hayatımda zayıf olduğum hiç bir dönem yok. Bence biz bebek için değil kendimiz için, sağlığımız için zayıflamalıyız. Zayıflamakla bitmiyor onu da korumak lazım. Beslenme alışkanlıklarımızı tamamen değiştirmeliyiz. Egzersiz hayatımızın bir parçası olmalı. Zor bir süreç ama imkansız değil♥️ Üzülüyoruz evet ama moralimiz yüksek olmalı ki bebeğimize kavuşalım. Olmuyorsa da Allah’ın takdiri biz elimizden geleni yapmalıyız😊