Hanımlar merhaba, biz korunmayı bırakalı iki ay oldu. Normalde dün regl günümdü ama olmadım. Günlerdir sancısı var kendisi yok bebek olduğuna ihtimal vermek istemesem de belki vardır diye riske atmak istemedim. Regl sancımı hafifletmek için sıcak su torbası kullansam (normalde her regl dönemi en yakın arkadaşımdır kendisi) gebelik varsa bebeğe bir zararı olur mu acaba? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.