Cnsasln imom kullan doktoruna danıstıktan sonra canım … icinde her türlü gerekli vitaminler var ve 74 TL ❤️ açve lütfen pahalı diye almamazlık yapma 😞 bir ay gidiyor zaten bir kutu bir ay bazı seylerden kısıp ona biriktir parayı cünki gercekten bebegin icin cok gerekli ❤️ kumbara yap mesela bende bebegimin ihtiyacları icin kumbara aldım elimize geceni atıyoruz bi kac ay sonra alısveris yaptıgımızda illaki kolaylık olur