Bende öyleyim 1 haftadır felan dün doktorum kolestaz testi yaptı normal çıktı ama kaşıntı devam ediyor gebeliğe bağlı kaşıntı dedi çok ilerlerse şiddetlenirse cildiye ile görüşüp losyon vereyim ama tercih etmiyorum dedi karnımın kaşıntısı vazelin ile geçiyor kolum bacagım ve sırtımda ne zaman kaşınacak belli olmuyor ve göbeğim çatlamaya başladı artıl 😢