Taze-Anne28 Hatice4446 ilk dozum 18 , 2.dozum 22 de oldu. Zaten aralarına 1 ay koyuyorlar. Burda öğrendiğim kadarıyla genelde 20-24.haftalarda oluyormuş herkes beni biraz erken çağırdılar. Ama ben doktoruma da sorarak gittim oldum bir sıkıntı olmadı. 😊
kucuktospam Hatice4446 bazen erken de olabiliyormuş üç aydan sonra bi zamanda diye duydum hatta arkadaşın biri yazmıştı gruba çivi meselesi sebebiyle 5. Haftamda oldum çok şükür sağlıklıyız demişti. Doktorlar bilir çok takılma bence. Ben de 18. Haftada oldum.