Ayselmags 32ci haftadayim doktorum plasentada yashlanma bashlamish dedi korkma dedi ama yinede korkuyorum acaba bebegime kan akini normal olmaya bilirmi bu sebepten? Bashina gelen ve ya cevreden duyan goren oldumu boyle bir durumu?
Bsmlh Ayselmags kan akımından ziyade beslenmesi duruyor yakın takıp olacak bir sıkıntı okursa ciger gelişme iğnesi yapıp bebegı alıyorlar bol sıvı tüket az az sık sık ye inşallah 36 haftayı tamamlar geçer🤲
Ayselmags Bsmlh daha 1ci seviyyede dedi, netde arawdirdim bu haftalarda 1ci seviyye yaslanma olmasi tehlikeli degil yaziyo yinede tedirginim. InshaAllah atlatirim🤲🏻