Kizlar mrb size hastaneden yaziyorum bende sonunda dogurdum. Normalle başlayip 15 saat sancidan sonra sezeryan oldum. Bende oglumda cok sukur ıyiyiz. Darisi sizin basina sağlıcakla insallah. Biraz zor geçtiği icin dogum seruvenim cok ayrintiya girmek istemedim. Ama sorunuz varsa yazabilirsiniz.