Ozge3747 mervekaya1704 Ben atlattım 13 haftalıkken. Başkalarına göre daha hafif geçirdim ama yine de çok zor bir süreçti çok kötü bir hastalık. İlaç da kullanamadığım için bir gün iyi bir gün kötüydüm
mervekaya1704 Ozge3747 test yapıldı ama herhangi bir ilaç uygulaması olmadı değilmi sadece ev yasağı verdiler öyle mi ?
Ozge3747 mervekaya1704 Evet test yapıldı pozitif çıktı sadece 10 gün karantina verildi kötüleşirseniz 112 yi arayın dediler hamile olduğunuzu söylediğinizde zaten ilaç veremezler. Onun dışında evde kendinize iyi bakmak, sağlıklı beslenmek size kalmış