Kızlar iki gün önce kontrol muayenesine gittiğimde nst de sancılarım çıktı bi gece hastane de yattım ciğer geliştirici iğne ve sancıyı kesmesi için tedaviye başlanıldı ama sancılarım kesilmeyince ertesi gün başka hastaneye sevk ettiler ve geldiğim de 2 cm açılmam vardı acil sezeryana alındım şuan ben iyim ama oğlum küvezde malesef. Yeni sezeryan yapmış biri olarak sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım 😊