Bende 34. Haftadayım bebeğim ters ve doktorum dönmezse 39. Haftada sezaryenle alalım diyor ama bende normal doğum yapmak istiyorum bir haftadır sürekli yürüyüş halindeydim ama bu iş bebeğe kalmış ne yaparsan yap bazıları dönmez diyor ve moralim bozuluyor