fatMaff38 kendilerine aitmiş canım ben konuştum hasta yatış birimine gittik dışardan süslemek yasak dediler bi de katalog var kapı süslerini de ayrıca beğenirseniz 100 tlden başlıyordu fiyatları 250 ye kadar vardı yatış yapılırken kabul ederseniz yarım saate gelip hazırlıyorlarmış odanızı ama masa falan bilemiyorum onları sormadım ben