fatMaff38 2 li yaptirdim zorunlu yada degil diye bisey demedi aslinda ama ben 2 li yi zaten yaptiracaktim sukur tertemiz cikti 3 luyu yaptirmadim ayrintiliyida isterseniz yaptirin ben bi sknti goremedim dedi hatta bizim hastane 250 ye yapiyo gidin en ucuzu hangi hastaneyse ona yaptirin sonucta hepsi ayni isi yapacak dedi