Minnosannesi1 çok geçmiş olsun, inşallah birşey olmayacak, benimde kan lekesi sonra kahverengi leke geldi az az, 14+4 benimde doktorumu aradım bunlar normal olan şeyler dedi,içim rahat değil başka doktora gideceğim, inşallah bebişlere birşey olmayacak