Öncelikle hamile olan herkese diyorum rabbim bir an önce bebeklerinizi kucaginiza almayı Nasip etsin inşallah Gelelim doğum Hikayeme ilk doğumum normal olmuştu bu ikinci doğumum su ilk doğumum çok sancılı yirtikli ve dikişli geçmişti kızım 3600 doğmuştu devlet Hastanesi’nde takibim ve doğumum yapıldı acil kısmında doktorum iyiydi ama doğumum çok zorlu geçmişti neyse 38+5 nisanm geldi ve kasılmalarım vardı bişey olucagi içime dogmus gibiydi hatta burda post açmıştım neyse ben o gün kızımın aşısı falan vardı onlar için baya gezmistm kızımı kucağımda taşımıştım kızımda bir yaşında bu arada eve geldik kasılmalarım devam ediyor ama beni oldurucek derecede bişey yok ben duşa girdim belime karnıma su tuttum akşama doğru artık bi hastaneye görünmek istedim yakındı zaten kaynanamla gitti ordaki hemşire herşeyin normal olduğunu söyledi sadece bebeğimin kilolu olduğunu söyledi neyse benm kasılmalarım var nstde sancım var ama doğum la ilgili zaten son ayda normal dedi ben eve geldim yarın doğurururm dedim kimle konustuysam tabi herkes daha günün var dedi normal doğum öyle bu sancıyla olmaz falan dedi 38+6 da da zaten normal kontrolm vardı randevusuz gelebiliyodum neyse o gece yattım sabaha kadar tabi kasılmalar rahime baskı içimde bir his sabahı ettim kahvaltımı yaptım tekrar duş aldım kızımı doyurdum gidene kadar onunla ilgilendim sonra eşimle çıktık normal kontrol adına evden geldiğimde doktor çıkmıştı ve beni acile yönlendirdiler şansıma beni 2019 da 31 Aralık’ta kızımı dogurtan doktor işte konustum onla ilk doğumumda siz vardiniz hatta sizden memnun kalmıştım ama doğumum çok zorlu geçmişti neyse gel bı muayene edelim iyimisin dedi iyiyim ama çok kasılmalarım var dedim önceki iki kontrolmde doktorlar bebegin baş cevresinin büyük oldugunu falan soylemistiler anlattm sonra doktor muayene edince bebeği iri olcuyorum dedi normal doğum yaparsan omuz takilma riski var dedi bu riski almak istermisin dedi herkes bilir devlette öyle çok ciddi bir durum söz konusu olmadığı sürece asla sezeryan onermezler bende sezeryandan yana değildim hem çok korkuyodum hem kızıma bakamam bebege bakamam diye neyse doktor anlattı tercih senin dedi bende bu riski alamam dedim sonra tamam dedi önce bı nstne bakalm dedi nstde 1 saat kaldm doğum sancılarım başlamış açıklığım 3 cm olmuş ama ben bunları kasilmalarla karşılamıştım halbuki kızımda öyle değildi en ufak sancida canımdan can gidiyodu neyse yatisim falan yapıldı üstümü cikardim eşimi son kez gördüm kızıma iyi bakmasını söyledim sonra bekledim çok korkuyodum sancilarimda artıyodu akşam saat 8di en son hatırladığım beni uzandirdilar sedyeye indirdiler ameliyat yerine nasıl korkuyorum neyse iki abi vardı beni konusturdular şakalar falan belimi hazirladilar iğne vurmak için onlar ne dediyse yapmaya çalıştım sakın durdum iğneyi yaptılar birden hissizlestm onlar benle konuştu doktor karnimla oynuyordu dokunma dışında hiç birşey his etmiyodum sonra birden bebek ağladı oğlum olmuştu çok tatlıydı getirdiler yanıma öptüm ama hemen götürdüler o sırada dikişler falan atiliyodu doktorum ameliyat çok iyi geçti dedi sonra ben bı afalladim duraksadm odama cikardilar falan ayağımı oynatamiyorum yavaş yavaş o ilacın etkisi geciyodu ve sancilarm başlamıştı karnım nasıl yaniyo neyse ben bebeği bekliyorum oda yok takipte takipte dediler kaç saat geçti gelmedi en son solunum cihazına bağladık ama burda yer yok sevk edicez dedi eşim bebekle beraber başka bı hastaneye gitti bebeğimde gostermiyolar şuan solunum cihazinda hızlı nefes alıp veriyormuş oyuzden 1 hafta yada daha uzun kalabilirmis şuan ben hastanedeydm yarın muhtemelen taburcu olucam bebegime süt sagiyorum inşallah onada kizimadq sağ salim kavuşurum rabbim kimseyi o dar kapıda bırakmasın ama bana deselerki normal mi sezeryan mi normal derim ben o kadar zorluk çekmeme rağmen bebek riskte olmasa asla sezeryan olmazdım çünkü canım cook yanıyor belim desen çok kötü ve hep birilerinin desteği altında olmak sağlık çok önemli ama korkmayın her türlü Allah yardım ediyor ve herşey bitiyor sorusu olan varsa cevaplarım Allah’ım herkese şifa versin ❤️