kızlar bu sabah saat 10 buçukta kızımı dunyaya getirdim hem makat geliş hemde suyu azaldığı için ve kordonu kısaymış iyi beslenememis 2620 kg doğdu kendi isteyimle belden uyuşturma ile doğum yaptım ama şunu söylemeliyim cesaret isteyen bir durum çünkü ignemi belden yaptılar acımadı çok ayaklarım uyuştu iki koluda bağladılar biri serumlu diğeri tansiyon aletli can acısı yok ama çekiştirip itip kaktiklarini hissediyorsunuz baş dönmesi mide bulantısı oluyor allahtan yarim saat içinde bitiyor bebeğin gelmesi ve karnının dikilmesi ama sonrası odaya ilk geldim agrım ve sancim çok oldu yaptıkları ağrı kesici pek etki etmiyor saat 5 e kadar ilk ayağa kalkana kadar herşey zordu gaz çıkartmanız bekleniyor ama çıkartamadım ve şuan aşırı sırt ağrısı çekiyorum karnımın agrisi biraz daha iyi bebeğim kuvezde henüz görmedim sadece doğduğunda biran gösterdiler ciğerlerinde su varmış sütüm gelmedi popo aldık elektronik uğraşıyoruz keşke herkes normal doğum yapabilse ama kısmet sezaryanmis ve çok zormus herkes aynı olmaz elbet ama ben çok zorlandım tabiki bugün ilk gün hiç uyumadın ağrıdan dua edin sütüm gelsin bebeğim kuvezden çıksın şu gaz olayı bitsin de sırt ağrıları geçsin illaki amin diyen bir hamilenin duası kabul olur inşaallah hepinize şimdiden güç kuvvet diliyorum allah şafi adıyla şifa versin hepimize