Kızlar merhaba normalde 23 haftalık gebeyim ama oğlum 2 hafta önden gidiyor yani 25 haftalıgım bugun bi karnımda acıma hissediyorum sanki resmen onu hissediyorum sızlatıyorda acaba sizdede oluyormuydu bu gibi şeyler yoksa büyüdüğü içinmi bu hissetmelerim 🤔 en ufak şeyde olsa düşündürüyor paşa beni 😇