Selimegzoglu Secil_zeynep bitmedi cıbınlık nevresim Takımını bekliyorum ve hastane çantasını hazırlamadım eksikler var önümüzde ki hafta kontrolden sonra tamamlayıp hazırlarız inşallah
Mry02 Secil_zeynep bitti sayılır Bi hastane çantası kaldı hem dogsun artık diyorum koklayayım seveyim hemde karnımda daha güvende diyorum değişik Bi heyecan ya 🙈
DaisyMom Secil_zeynep birtek kizimla cantalarimizi hazirlamak kaldi.Birde ananesi besigine yatak yapicak o kadar.Sonrasii heyecanli bekleyis.😍Kismetse subatin ilk haftasi veya ikinci haftasi 💜Senin bittimi hazirliklarin bakalim🌸
Mucizeeemmmmmm Mry02 dimi yaaa bazen karnımda kalsın istiyorum malum virüs vaaarrr😏 bebeğimi nasıl koruyacağımı şimdiden düşünüyorum rabbim bize evlatlarımızı bağışlasın 🙏
Secil_zeynep DaisyMom bizimde yıkama ütüleme yerleştirme herşey bitti bugün kontrolden çıktım biberon emzik gibi iki üç eksiğimizi alıp bekleme zamanı artık☺️33 haftalığız bebek dönmüş ağır iş vs yok diyince iyiki yapmışım herşeyi dedim🤲🏻
Aloneanqel Secil_zeynep herşey tamam. Allahın izni ile yavrumuzu bekliyoruz 🙏🏻🤗 kaç haftalık oldunuz siz, doğum ne zaman
aylinsss Benimde şubatta inşallah hastane çantam kaldı bebek için kaç tane hastane çıkışı zıbın vs koymak gerekiyor acaba
hulya_1919 aylinsss ben 5 takım koyacağım eşim yanımda olacağı için fazladan koymak istiyorum hastanede çok yakın değil zıbınıda 5 tane koyarım iç zıbın ekstra 2 tane koyacağım göbeği düşene kadar giyilenlerden
ZehrasMom Secil_zeynep benimde 8 şubatta görünüyor doğumum bi hastane çantamız eksik bide küveti eksik kızımın bu hafta hepsini tamamlicam inşallah o zamana kadar doğurmam 😂😂
sue92 Hazırlıklar tamam👍🏻 Hastane çantam da tamamlandı birkaç güne arabaya koymayı düşünüyorum. Bir yanda heyecan bir yanda telaş başladı. Nasıl olacak, ne zaman olacak🙈 Hakkımızda hayırlısı inşaallah hepimiz vakitlice kavuşalım evlatlarımıza
Mucizeeemmmmmm Secil_zeynep giysileri aldım yıkadım haftaya ütüleyip dizicem. Bebek arabasıyla beşik kaldı onuda Ocak sonu alıcam. Hastane çantamızı da hazırlayacam haftaya 33 hafta olduk bu arada 🙏
DaisyMom Secil_zeynep cok sukur sizin de bitmis hersey🤗 banada basindan beri yasak iş felan 33+5 olduk.Bekleyelim bakalim minnaklari🤗
Aloneanqel Secil_zeynep çok az kalmış maşallah 🙏🏻🙏🏻 Neden sezeryan tercih ettin canım doktor mu zorunlu kıldı
Ela_85 34+1 benim de her şey tamam da hiç canım çanta hazırlamak istemiyor 🤷♀️bekliyor öyle bakalım. Heyecanlıyım
Secil_zeynep Ela_85 bende bir tek çanta hazırlıcam benimde elim gitmiyor gözümde büyüyor çantayı yerleştirmek😅