Mervey doktorum 3 ay boyatma kesinlkle dedi
Hatta hiç tavsiye etmem ama 3 den sonra bitkisel boyayla boyayabılırsın ayrıca sabah saatlerinde kuaföre git en azından çok fazla kimyasala maruz kalmazsın mümkünse bahçe balkon gibi bi yerde boyat demişti
14.haftada boyattm ben