31+5 deyim bazen bakıyorm karnım kıpkırmızı olmuş ve acayip kaşınıyor lierac krem ve yağ da kullanıyorm ama karnım hem çok sert hem de kupkuru oluyor hala sanki patlamak üzere bir balon gibi gergin hissediyorm daha önce şu cilt kurutan sivilce ilaçları (aknetrent reancutan) kullananlat ne demek istediğimi anlar öyle bşr gerginlik karnımda resmen yaşayan var mı tamam şişkinlik olur ama sanki etten değil taştan karnım semsert