bence ikiside gereksiz canım evi o kadar çok doldurduk ki hiç birini kullanmadı bile en güzeli park beşik bide eğer çok heveslendiysen ana kucağı olabilir boşuna masraf senin hayatını kurtarıcak tek şey 6. aydan sonra yürüteç ondan öncede pek sıkıntılı olmuyorlar zaten 🙈🙈