Sedosunuz Kızlar 37+5 günlük hamileyim sabah kontrolüm var bebeğin durumu kötüyse hemen alacaklar duanıza ihtiyacım var 2 erken doğum yaptım bu haftada kuveze girer mi bilmiyorum nolur duanızda benide unutmayın 🤲
iremby Sedosunuz Rabbim hayirla saglikla kucağına alip evine gitmeyi bebeginle beraber nasip etsin insallah. Hayirla saglikla buyutursun bebegini sevdiklerinle insallah 🙏
Sedosunuz Hifanr çok sağol canım Inşallah zamanında gelir 32 haftadan beri savaşıyoruz sancilar kasilmalar daha ne kadar tutabilirim bilmiyorum çok korkuyorum
Kader_152199 Canım 34. Haftaya kadar giriyor diye biliyorum sanırım.girmez hakkında hayırlısı olsun inşallah
Sedosunuz Kader_152199 umarım kuveze girmez bi bebeğimi kaybettim 31 haftalık doğdu 1 oğlum var oda 29 haftalık 4 yaşında Smdi çok şükür inşallah bunu zamanında alırım evime dönerim tek temennim bu
Sedosunuz T_nisaa iki doğum arası 1 yıl olucak bebeğin suyu az filan demişti 2 hafta sonra alabilirim demişti korkuyorum yine basımdan 2 kere geçti kuvez dönemi çok zor
Sedosunuz T_nisaa kilosu iyi çok şükür ciğer geliştirici iğne de Yapıldı ama 2 kere başımdan geçtiği için korkuyorum dua edin nst bağlandı suan
Mrveykt Allah sağlıkça kucağına almayi nasip etsin… Bence küvese almazlar korkmayın. Kendinizi kazmayin.. Hayirlisi neyse o olsun. Allah’a bırakın.. Sitresden uzak durun..
Cerla Sedosunuz kendini daraltma Allah büyük inşallah sağlıkla alırsın kucağına iyi düşün iyi olsun benim kızım 36 haftalık doğdu direk kucağıma aldım darısı başına inşallah