Suyum fazla olduğundan 24. Haftada gittim toplam 3 kilo almıştım şimdi 29 30 dayım hala 3 kilodayım ama bebeğim gayet normal. Herşeyden yiyorum doyuyorum ama ilk kızımda 28. Haftada 7 kilo almıştım daha da alırdım da erken doğdu bence o da beslenme düzenim yüzünden suyu fazla olduğundan doğdu herhalde. Diyetisyene gitmeni yani iyi bir diyetisyene danışmanı acayip tavsiye ediyorum ama iletişim halinde ol gerçekten ileri haftalarda doymuyorsun ne karnın ne gözün doyuyor. Bir de diyetisyene gidenden beri mide yanması ve nefes darlığı şikayetlerimden kurtuldum. Hafifledim