Mrb kızlar size bir sorum olacak 15 haftalık gebeyim bebegm sanki çok aşağı da hissediyorum üstüne böyle kasılma ağrı iğne batması gibi değişik durumlar yaşıyorum ve aşırı bel agrisi üstüne yan tAraflarim böbrek kısmında ağrılarım var hafif kanama ve lekelenmelerimde ama bunu doktorm biliyor ilaç tedavisindeyiz ama kasıklarımda bambaska bir ağırlık var sanki koca bir kaya var gibi üstünde hiç rahatım yok neden olablr sizde doktor randevum bir hafta sonra ama yine de yaşayan anneler varsa eğer neden olblr sizce uzun oldu k bakmayın artık 🙏