Seda-can Bizde 39bitti bugün ve gerçekten sabırsızlıkla bekledikçe gelmiyor 33ten beri yalancı sancı…yarın gidicez bakalım keyfi yerinde oğlusun😂
Seda-can Minannesi evet ☺️haftalardır yalancı sancım var normal doğum istiyorum artık bu hafta gelsin kendiliğinden hayırlısıyla sağlıkla 😌