Minannesi Kezban35 oğlumdan tecrübeyle söylüyorum kıyamazsın ama bol bol öpersin bence 😂 ilk bebiş heralde
Kezban35 Minannesi evet canim benm ilk oğlum olucak ben bebekleri ısırarak seviyorum kendi çevremi gerçi 3ayı dolmadan kıyamiyorum ama kendim olunca bakalim nasil olucak😂😂😄
Srhtzlyh Minannesi ben sabırsızlandıkça o gelmiyor ya ne ağrı ne sancı hiçbir belirti yok boş boş oturuyorum 😅