Svmcan Selmeryus eğer evlendiğinde kendi soyismini kullanabilmesini istiyorsanız tek isim genelde bayanlar iki isimli olduklarında çok uzun olduğundan bunu tercih bile edemiyor. Ama küçücük bebek bunu mu düşünücez şimdiden derseniz bu sizin tercihiniz 🤷♀️