Mesela şöyle sabah geldi sonra kesildi öğlen yine geldi sonra kesildi ikindi namazınızı kılcaksınız mesala baktınız yine geldi sürekli gelmesine gerek yok ara ara akşama kadar geliyorsa bütün gün boyunca özür sahibisiniz demektir ve her namaz vakit girdiğinde apdest almadan namaz kılmayın diğer gün mesala sabah geldi ama baktınız öğlen ikindi baya baya artık hiç gelmiyorsa artık özür sahibi olmaktan çıkmışsınızdır ve normal bir defa apdest alıp o apdest bozulana kadar bütün namazılarınızı kılablirsiniz 😊