Merhaba hanımlar bugün 6+1 olduk fakat çok hafif leke şeklinde kanama oldu bir daha gelmedi ilk gebeliğim ve çok endişeliyim yarın randevum var ama şuan acile gitsem mi bilmiyorum tekrarlanmadigi için karnıma çok hafif kramp şeklinde ağrılar giriyor bu durumu yaşayan var mı acaba?