Merhaba arkadaşlar. 18 gün sonra Allah nasip ederse sezeryanla doğum yapcam. Annem gelicek yanıma ama rahatsız hasta kendisi de. Çok yük olmak istemiyorum… Bende ne kadar çabuk iyileşirm derdindeyim, acaba en hızlı şekilde nasıl ayaklanılır ne gibi şeyler uygulanır bu hususta aynı sıkıntıyı çeken varsa sevinirim cevap verirlerse.