Bu sohbetler beni rahatlattı valla, bende 18e giriyorum 2 kere sol tarafımda ani acı hissettim ama gaz değildi zaten ayırt edilebilir şekildeydi. Son 3 gündür de tık yok. Biraz korkmuştum ki sizler daha ileri haftalarda olmanıza rağmen hep hissedemiyormuşsunuz. Demek ki benimki aşırı normalmiş🙊 umarıö hepimiz heyecanla beklediğimiz hareketleri hissetmeye başlarız bi an önce 😍😍