Pkosendrom Kızlar esimle tartıstık biraz üzüldüm ağladım neyse barıstık falan ama sol kasigımda ağrı başladı normalmi önlem amaçlı progestan içtim bir tane. Bebeğimin hareketleri de normal 23+0ım