Bende 16+2 yim , 23 Haziran doğum görünüyor daha 1 tane zıbın aldım onuda odanın baş köşesine koydum daha da birşey almadım .13. HAftamda erkek dendi ama 2 kere söylesin istiyorum doktor cinsiyeti kafamda netleşince alışverişe başlayacağım inşallah ☺️💙