Eliffff12 Hamilelikte mide koruyucu ve prilam dr kullanan var mı bebekte bi sıkıntı oldumu kullandiysaniz da 🙏😊
Happylif3 Eliffff12 Rennie emme kullanıyorum. İlerleyen zamanlarda geçmezse zateb lansor verir. Daha öncede öyle kullandım lansor mide koruyucu sabah aç karnına
Senayyalcin Eliffff12 Prilam kullanıyorum 24 haftalık oldu bebeğim hala kullanıyorum zaten hamilelere özel bitkisel bir ilaç öyle olmasa doktor yazmaz merak etmeyin zarar vermiyor bebeğe veya anneye 😋
Merve8494 Eliffff12 primal kullandım ilk haftalarda 25 30 haftaya kadar 7 aylıktan itibarende mide koruyucu lansor ilaç kullanıyorum doktor bebek gelişti artık verebilirim diyerek verdi aşırı rahatım o mide korucuyudan bebeğinde de hicbir sıkıntı yok
Eliffff12 Bende gastrit olduğu icin cok zorlanıyorum ilaçlar ise yariyor evet ama aşırı derecede rahat değilim zorluyor mide beni ilac ictigim halde yanıtlarınız için teşekkür ederim