Kızlar kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama bilmediğim için tecrübeli annelere sormak istiyorum. 35+1 günlük gebeyim . Bugün bebeğimin bütün herşeyini hazırladık yoruldum da açıkçası . Saat 6 fan beri sürekli gelen sancım var kasıklarımda. Oturuyorum kalkamıyorum kalktığım zaman oturtamıyorum canımı yakıyor . Geziyorum evin içinde . Normal midir acaba ay sancılarım mı yada doğum mu bilemedim . Ne nişan ne su hiç bir şey yok ? Bilen geri dönüş yapabilir mi