Dselda Hanımlar merhaba 34 haftalık hamileyim ama yaklaşk 1 Aydır gözlerimde bulanıklaşma var normalde gözlüğüm vardı ama pek kullanmıyordum şimdide dktora gidecm ama bazı yerlerde hamilelikte oluyormş gözlük numaranızı yada lens fln değiştirtmeyin hamilelikten sonra geçiypr deniliyor napacağmı şaşırdım akıl verin 😢
irva Dselda Doğru oluyor o durum bende oldu.Hamileliğimde gözlük numaram bir tık yükseldi gözlük değiştim.Doğum yaptım sonra normale döndü.
Aycha Dselda Merhaba, gebeliğe bağlı bir durum olabileceği gibi, başka bir sebepten de bu sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Göz doktoruna muayene olmanızda fayda var derim, naçizane.
Dselda irva normale döndüğünde gözlük kullanmayımı bıraktn cnm nasl oldı yani doktor bişey demedimi başka bnde gözlük numarası değşştirirse snrada düzelirse dha kötü olur diye korkuyorm ya şaşırdm kaldm
ece_2206 Dselda yok henüz gidemedim ama kadın doğum doktorum suni damla kullanabileceğimi söyledi gözyaşı damlası :)
Dselda ece_2206 ay inşlh faydası olur ama bnm işte normalde gözlğüm vardı yenisini verirmi diye tereddüt ettim
ece_2206 Dselda benim de var göz numaram 3 derede vermedi bana gözlük göz doktoru gebelikten sonra düzelir dedi :)