Merhabalar ben 37 haftalık hamileyim rabbim isteyen herkese nasip eder hamile olanlarda sağlıklı bir şekilde kucaklarına verir ikinci gebeliğim ilk bebeğim kız idi şu an ki erkek ve okadr rahtsizim ki anlatamam uzanip kalktığımda ayaklarımın üst tarafı ve karın altim okadr ağrı giriyorki ve arada karın altim çok kötü ağrıyor bebek belli aşağıda inmis karnım da aşağıda benim gibi olanlar ne yapıyor acaba ne yapmalıyım öneriniz varmı?