SerapUGR Ben en son 15.haftada gittim cumartesi renkli ultrasonumuz var bakalım kaç kiloymuş miniğimiz 💕
Mirayyavuz Kızlar 19+3 normalde ultrasonda 20 hafta cıkıyor ama kilosuna 135 gram dedi sizce az mı neden böyle az canım cok sıkkın bilgisi olan yazabilir mi
eymaHzalzusta Mirayyavuz doktorun ne dedi kilosu icin peki canim benimde ayni ama 380 gr dedi doktorum
SerapUGR Reyhan11 dışardan belli olmuyor bizimki ama artık hissediyorum tekme gibi değilde hıçkırık gibi sanırım
Mirayyavuz eymaHzalzusta bebek gayet iyi görünüyo güzel gidiyosun demişti ama ben okuduklarımdan sonra benimki çok az 😔
eymaHzalzusta Mirayyavuz bence seninki normal canim☺ Cunku benim doktorum az ye dedi sofradan cok tok kalkma dedi kilosu iyiymis