Byby99 Hayat1234 ay sorma illallah dedim sanki biri sürekli bacaklarımla uğrşaıyo hareket ettirmeden duramıyorum hele geceleri kabus gibi uykudan uyandırıyo
BerrusMom Hayat1234 annem de de var aynı sorun ilaç kullanıyor ama bi yere kadar :( sirke ile ovuyor annem bacağını iyi geliyor demişti.umarım size de faydası olur.geçmiş olsun
paradiseeeeee Hayat1234 bende de var yatakda ayaklarım sağa sola gidiyor odanın derin olması çok önemli yorgan dışına çıkınca ayaklar rahatlıyor bunlar hep sıcaktan serin yerde uyumalıyız
4281094 Hayat1234 aynı şikayetten doktoruma söyledim bana hemen magnezyum ve calsiyum başlattı ama düzenli kullanılması lazım bende işe yaradı. Bende sizler gibi serinde yatınca rahatlıyordum anca
sevaalya Yıllardır aynı sorunu çekiyorum, çok fazla iğne oldum ama maalesef bir çözümü yok. Hamilelikte daha da arttı. Sadece bacak değil kolum da aynı şekilde. Soğuk bir nebze azaltıyor o hissi. Yorganın altına sokmadığım zaman bi nebze daha iyi oluyor
Hayat1234 sevaalya berbat kaç haftalıksiniz allah bizlere yardim etsin sabaha kadar geziyom geçsin diye gözlerim kapaniyo uykusuzluktan
istanbul3434 sevaalya yaa benim de hic adetim degildir diyorum neden yorgani atiyorum uzerimden… hamilelikte bende de huzursuz bacak basladi ve asla yorganin altina sokamiyorum corapla falan yatamiyorum. Ama yorganin disinda durunca da butun gece ayaklar usuyor bu sefer idrar yollarima vuruyor:( ortasini bulamadim:(
bhr33 Bende de var maden suyu ictigimde çok az daha azalıyor ama geçmiyor yani hareket ettirme isteği
sevaalya Hayat1234 30 haftalığım. Ama 5-6 yıldır aynı sorunla uğraşıyorum. Yıllarca Nöroloji bölümüne gidip testler yaptırıp iğne yaptırdım hep ama geçmiyor. Magnezyum da verdi doktorum ama çözüm olmadı maalesef alıştım mecburen bununla yaşamaya
Gayserili38 Hayat1234 yıllardır bendede var bu sorun ama ne olduğunu bilmediğim için doktora da gitmedim bunun tanısı nasıl konuluyor uyku haram ya bıktım artık
Mcakir Hayat1234 Valla benimde ayak bileklerim aşırı rahatsız ediyor ama huzursuz bacak sendromumu artık romatizmamı bilmiyorum. Doktorum boyun fıtığın oraya vuruo dedi. Neyse ben Bengay krem kullanıyorum iyi geliyor baya. Kadın doğumcumada sordum kullanabilirsin dedi. Bengay kas gevşetici bi krem . Sizde doktorunuz onay verirse kullanın isterseniz.
Secil_zeynep Bende B 12 eksikliği çıktı 5 ampül iğne üzdü sağlık ocağı çok iyi geldi eğer böyle bir durumunuz varsa kesinlikle tavsiye ederim çünkü bende ilk gebeliğimde perişan olmuştum
Kumsal_su Hayat1234 ahhh ahh bende ondan yakıniyorumm yalnız değilmişim geceleri zehir oluyor resmen hic yatmak istemiyorum 🤦♀️🤦♀️ hareketsiz kalmaya ayagimi uzatip uyumaya korkar oldum vallahi