Tusemefe8134 Ayran içmek istiyorum çok. Zararlimi sizcee asiri dercede iciyorum.daha dogrusu köy ayrani köy yogurdundan yapılan eksi olan. Zarari olurmu sizce 1 surahiden fazla iciyorum günluk
annelik16 Tusemefe8134 Her şeyin fazlası zarardır ama vücudunuz şuan neye ihtiyacı varsa onu istiyor yine de daha dikkatli tüketin afiyet olsun 🌸
Astadavistabeybi Tusemefe8134 bence herşeyin fazlası zararlı . Gün içerisinde için güzel faydalı birşey ayran ama aşırı içiyorum diyorsunuz aşırı içmeyin hem gaz yapar rahatsız eder sizi
Tuuuuu Tusemefe8134 doğal ayran ne zararı olsun ben de yoğurt çok yiyorum. Bebek ve anne için kalsiyum .