SaadetBayrak Kızlar Merhaba! 12 haftalıkken erkek dedi dr yüzde 90 bugun 16 haftalğm kontroldeydim kız olduğunu öğrendim şoktayım inşallh değişmez artık🙏😀
Deletedmom35 SaadetBayrak 12 hafta çok erken zaten cinsiyet öğrenmek için 16 ve snr sı daha net oluyor hayırlı olsun gözünüz aydın 😊
Dilara93 SaadetBayrak 12. hafta cinsiyeti söylemek için erken aslında 14 sonrası daha kesin ama senin doktorun biraz ustalık taslamış ama olmamış tabi 😂 hayırlısı olsun kızın bend 17 haftamda kızım olduğunu öğrendim sağlıkla gelsinler 🙏🙏
Emineslh SaadetBayrak burda 20. Hafta değişenler var bence şükret erken yinede öğrenmişsin ben bile 23. Hafta zar zor öğrendim bebeğim anca gösterdi 😄😍😍😍
Babyboymom SaadetBayrak 12. Hafta zaten çok erkenmiş cnö doktorlar söylemiyor aslında hata olur diye çünkü çok çok erken kız daha iyi boşver bnmde kızım var 😊 şimdi oğlm olcak
Yelizkalposman Bizimde aynı şey geldi başımıza, 11 haftalıkken kıza benzetiyorum dedi, 16. Haftanın başında pipimizi gördük ama hala inanamıyoruz 😀 ayrıntılı ultrasona kadar kesin diyemiyorum 😀
Esratayes SaadetBayrak aynı durum aynı haftalar 😂 banada 12. Haftada erkek dedi cuma günü 16. Haftada kız olduğunu söyledi 🤗 şimdi neye inansam diyorum acaba 🙈
SaadetBayrak Saolun kızlar bir oğlum var buda kız dediği zaman ayrı bir sevindim sağlıkla geslinde bakalm değişmesse yine ayrıntılıda😀😀
Betus93 SaadetBayrak zaten 12. Haftaya bosuna bel baglamissiniz 😂tahmin edilir ama cok dusuk bir tahmindir.
Ilkbebek Kesinlikle ayrıntılı yi bekleyin on beş haftalikkken kız dedi kesin konuştu .21 haftalikkken kordon dolandığına için görememiş resmen pipisi gördük erkek cikti
SaadetBayrak Ilkbebek cnm doktorum önceden tahmnde bulunmuştu bu sefer kesin dedi ama bklm nasip bi yanılma payı olsa kesn demezdi😀
Esracim SaadetBayrak ay ben şok 12+0 da mi gittin tatlım bende 13+1 de erkeğe benziyor dedi 17. Hafta gel dedi haftaya gidicem çok merak ediyorum
SaadetBayrak Esracim ewet cnm 12+4 de gittim erkepe benzio dedi ama bugun kız dedi başka dr kesin konştu
BaloglumM SaadetBayrak sizinle aynı durumda 12. Haftamda %80 erkek dedi dr 16 da %100 kız dedi 20 de organ taramasında erkek olduğunu öğrendim 😁😁