Minimelekannesi Kizlar 38+4 olduk bebegm 3200 gram 50 santm cok sukur ve 3 santm acilma var ama sanci yk evdr sanci bekliyorum bu kizin gelecegi yok gibi duruyo
Betus Bende aynı 38+4 haftalığız canım 3 kilo51 cm boyumux var geçen hafta gittik ne açılma var ne sancı var bekliyoruz evde peşembe günü tekrar gidicez bakalım 🙄😞
minion Bizde 38+1 beklemedeyiz 😊 yarin çatı muayenem var açılma varmı bakalım gorucez 🙈 hic bir belirtim olmamıştı iki gün öncesine kadar. Cumartesi günü belimde sürekli ısınma ve adet sancısı gibi bel ağrısı oldu. Sonraki günler kesildi