Brcrs aselelif06 merhaba evet 0 6 ay alman lazım minik ağzına göre ben öyle aldım biberonların boyutu vs camı plastiği oluyor ama başlıkları yenidoğan 3 ay vs diye gidiyor akış hızı oluyor 🌸
Ortmenanne16 aselelif06 bıberon lansinoh yavaş akışlı öneririm anne memesine en yakın diye duydum ve aldım emzik bibs aldım 0 6 ay
Happylif3 aselelif06 Lansinoh yeni doğan seti tavsiye ederim. 2 biberon var küçük ve büyük olarak ve sonrası içinde bir başlık daha var hızlı akışlı ekstra
aselelif06 Ortmenanne16 internetten sipariş vericem lansinohun sağma makinası var ama bineronu baya kötü olmuş. Kafam krıştı o kdar çok çeşit var ki